Vi på Bence förstår att det ibland kan vara nödvändigt att returnera en produkt. För att göra returprocessen så enkel och tydlig som möjligt har vi samlat de vanligaste frågorna gällande returer här. Oavsett om du undrar över hur du går tillväga, vilka villkor som gäller eller tidsramar, hoppas vi att du hittar svaren här. Om det skulle finnas något du undrar över utöver det som nämns i denna sektion, tveka inte att nå ut till oss.
Vanliga frågor
-
Om det är något fel på produkten du fått från oss så kontaktar du oss så fort du kan. Tillsammans med dig reder vi ut vad som gått fel och hur vi bäst åtgärdar problemet.
-
Vi lämnar 30 dagar öppet köp då du kan få tillbaka pengarna oavsett anledning.
Tänk på att varan ska vara i nyskick när den kommer tillbaka till oss och att du själv står för returfrakten till oss.
-
Är det fel på varan eller om du ångrat dig inom 30 dagar får du alltid tillbaka 100% av vad du betalat.
-
Om du ska skicka tillbaka en produkt till oss behöver du alltid kontakta oss i förväg för att returen ska komma till oss så smidigt och korrekt som möjligt. Vi förser dig med information om hur returen ska gå till.